לקוחות מספרים

"אני עוסק במכירות כבר 20 שנה ותמיד הרגשתי שמכירות זה עניין של תחושה, של אינטואיציה והרגשה. בקורס/ עבודה עם ונסה קיבלתי כלים להבין שזאת התמחות שדורשת מבניות/חוקיות מתודולוגיה וסדר. בכל מו"מ שאני מתמודד איתו היום, אני לוקח את החוקים והשאלות של ונסה איתי. אלה עוזרים לי לנצח"

אורן קרוג
מנכל משותף- מטריקס דבאופס

"את ונסה והצוות פגשנו במסגרת הכשרה להנהלה הבכירה. השילוב בין הכלים הפרקטיים אשר מוקנים בקורס לבין הגישה ההוליסטית כלפי תהליך המשא ומתן, מאפשר הכנה יסודית ושיטטית בתוך הארגון מחד והתמודדות מוצלחת עם מגוון נושאים ונותנים מאידך. מעניק ערך מקצועי והתסכלות מערכתית על תהליכי המשא ומתן. ממליץ לכל מנהל!"

עמית גולדשטיין
סמנכ"ל הנדסה, אנשי העיר

"זכיתי להשתתף בסדנת משא ומתן של ונסה במסגרת עבודתי. כבר מהרגע הראשון היה ברור לי שמדובר במנחה יוצאת דופן: הסדנה הייתה מרתקת, מדויקת, מקצועית, ונתנה כלים פרקטיים חשובים. חלפה שנה מאז הסדנה, הכלים שקיבלתי עדיין משמשים אותי, ו-ונסה, כפי שהבטיחה ממשיכה להיות זמינה ונגישה בכל עת ותמיד ברצון ועם המון נכונות ושליחות"

מאיה אשור
משרד המשפטים

פגשתי בונסה בקורס מו"מ בגילת רשתות לווין. גיליתי אישה מעצימה, אנרגטית ,מקצוענית ובעלת ניסיון רב בתעשייה ומחוצה לה. ונסה, בגובה העיניים, מאמנת את השרירים המנוונים והשרירים ששכחנו להפעיל כאנשי מו"מ ורכש. ממליצה לכל ארגון השואף למקסם את יכולות העובדים שלו ללמוד ממנה איך להצליח במו"מ תוך מקסום התועלות לשני הצדדים.

נגה שהרבני
מנהלת מחלקת רכש אסטרטגי, גילת לווינים

"ונסה היא מומחית בעלת שיעור קומה בכל נושא המשא ומתן. ונסה מובילה, מייעצת ומנווטת בכל הליך המשא ומתן במיומנות, כישרון וידע בתחומים רבים והבנה מהירה של הסיטואציה ומערך הכוחות בין הצדדים. הנני ממליצה בחום להעזר בשירותיה בכל ניהול משא ומתן"

אירית רייכמן
משרד עו"ד רייכמן ושות

"ונסה סיימן עובדת איתנו כבר שנים. העבודה איתה החלה בהוראה והעברת סדנאות ועברה הלאה לייעוץ לתהליכי משא ומתן. ונסה עובדת עם מנהלים בדרגי בינים ובדרג בכיר בארגון ומסייעת בידי הצוותים לאמץ הרגלי משא ומתן מקצועיים. כל מי שפוגש במקצועיותה מבין כי משא ומתן אינו רק שיח על מספרים או מחירים ולמעשה – הופך לנושא ונותן טוב יותר!"

שרי פישר
מנהלת מכירות מחוז מרכז, חיסכון ארוך טווח ופיננסים, מגדל חברה לביטוח

"במהלך שנות היכרותי עם ונסה הייתי עד לתרומתה למיקסום תוצאות בתהליכי משא ומתן מורכבים עבור בעלי עסקים וחברות. לונסה ידע עמוק וניסיון רב במקצוע המשא ומתן ויכולות הוראה מצויינות. פגשתי יועצת מקצועית ברמה הגבוהה ביותר ואין בליבי ספק כי כל מנהל יישא ערך מעבודתו עם ונסה וצוותה – בין בהוראה ובין בייעוץ לתהליך"

מוטי מלכה
שותף בכיר. ש. הורוביץ ושות'

"הייעוץ עם ונסה היה משנה חיים. אין ספק כי הליווי סייע לנו להביא תוצאות טובות יותר במשא ומתן במקביל לשימור מערכת היחסים. הכלים שהיא מעניקה רלוונטיים לכל עולם עסקי ובככל – לכל תחום החיים. ממליץ לכל מי שרוצה להגיע למטרות שלו בצורה חכמה, יעילה ומקצועית"

אורי קונטנטה
לשעבר סמנכ"ל תפעול, זאפה. מפיק עצמאי

"הכרתי את ונסה במסגרת יום הדרכה למנהלי פרויקטים בנושא ניהול משא ומתן; לונסה ניסיון וידע נרחב בעולם התוכן של ניהול תהליך המשא ומתן משלב ההכנה לימוד הנתונים גיבוש האסטרטגיה ועד לשלב הבנת תהליכים פסיכולוגים של הצד השני וגיבוש תוכנית פעולה; יום הדרכה זה היה מוצלח וניכר היה שגם למנהלים עם ניסיון ארוך שנים בניהול מו״מ יש הרבה מה ללמוד. בהמשך ונסה היתה חלק מצוות שניהל קונפליקט מורכב מול לקוח והתרומה שלה לתהליך היתה חשובה ומשמעותית"

גיל זלצמן
לשעבר מנכ"ל רום גבס, מייסד ומנכל גילמור פרויקטי בנייה
דילוג לתוכן